Underbara helg!

Igår då jag jobbade och Jocke spelade fotboll fick Neo vara i Jävre. Han stannade även över natten och jag och Jocke fick lite egentid.
Tomme skjutsade in oss på Järnspisen. Åt vitlöksbröd med aioli till förrätt och oxfilé med murkelsås, friterad potatis, ratatouille och haricot verdes till varmrätt. SJUKT GOTT!!
Då vi kom hem satte vi oss i uterummet, drack gott och bara surrade. HELT underbar kväll!! Inte alltför ofta jag kan sitta med världens bästa Jocke och bara prata i flera timmar! Väldigt mysigt! :)) Och efter en skön sovmorgon hämtade vi hem krypet. :))

Tack snälla mamma och Rolle för skötningen och brorsan för skjutsen!! :))

Nu blir det söndagsmys för hela slanten!!

Just ja!! Måste ju även visa jeansen jag fyndade på GinaTricot! 149 kr styck!! :))

Ha en bra söndag!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0