Tung vecka

Har inte haft tid att blogga så mkt då min kära svärfar legat (och fortfarande är där) på sjukhus för diverse saker. Det är väldigt upp och ner och både jag och Jocke har varit hemma från jobbet. Min UNDERBARA mamma har ställt upp både natt och dag och tagit hand om Neo fast hon inte alltid orkar med. Helt otrolig!! Kan inte tacka dig nog, mamma!! <3

Sen har jag jobbat också, Summer Games! Fredagen rev jag av ett pass som heter BRUTALT! 06:30-24! Kan säga att där vid 10 blev jag snurrig, trött och allmänt knäpp så då kände jag att det var dags att varva ner, men det gick ändå bra och stannade till sista man gjorde jag! Roligt som fasen men tur det bara är en gång per år! ;))

Igår var jag ledig och då for vi och hämtade upp svärmor och drog till Skellefteå: först svärfar. Sen blev det pizza på Dallas, åka karusell på Stadsfesten och handla på ICA Maxi. Bra dag! Neo äääääälskade karusellen som var från Bilar och strålade av lycka. :))

I veckan är det jour på dagis och vi vill helst inte ha Neo där så återigen ställer min snälla mamma upp!! Sååå underbart!! :)))

Jobbar två veckor sen är det 4 veckors semester!! Nedräkningen har börjat!! :)))

Nu kommer lite bilder från allt möjligt; allt ifrån karusellåkning till våran fina rosenbuske:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0