Skuthamns-brud-träff

Igår var jag bjuden hos Marie, grannen som bor två hus bort. Hon och två till brudar hade planerat ihop en tjejträff med massa brudar som bor i Skuthamn. Grymt rolig kväll med många roliga historier och snack. Vi blev 16-17 stycken och alla hade med sig något gott. Och vi åt! Och åt! Väldigt gott!!

Det måste vi göra om, och då jag kan ta ett vinglas också! ;))

Idag jobbade jag och nu väntar vi på snälla Tina som ska skjutsa oss till Emma för middag med Jävre-brudarna. (Jocke är borta på fotboll hela dagen/kvällen/halva natten)

Och imorrn blir det midsommar-firande hos Emmeli och Johan i stan. Iallafall för mig och Neo, Jocke ska till Åbyn och fira med sina kompisar.

Lördag ska vi hem till Jävre tillsammans med nästan alla syskonen och äta gott.

Känner att det blir en grymt bra helg!!

Trevlig midsommar mina vänner! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0