Puh

ÄNTLIGEN är examens-veckan över!! :))

Visst är det kul med massor att göra men det är jäkligt jobbigt också!

Sommaren och Summer-Games kommer ju också men det är som en annan stress.. Då är det inte lika mkt beställningar utan då får man bara ta hand om sjukt mkt kunder och det är ju det bästa! :)))

Fredag tog ju Rasmus studenten och då var vi där på student-buffé. Väldigt gott och trevligt. Neo däckade i bilen på vägen hem och typ jag också! :P

Igår efter jobbet vart jag helt slut.. Började grina och höll på att somna samtidigt. Så Jocke fixade maten, tog en snack med mig och tog hand om mig hela kvällen och det var så underbart! Precis vad jag behövde. Nu är ny energi laddad och idag blir en chillar-dag med grillning och mys med grabbarna. Jobb imorrn igen! :)

Måste ju också få visa att min SNYGGA sommar-väska har kommit! Och jag är sååååååå nöjd!! :)))


Kommentarer
Postat av: EVA

Skönt den tuffa veckan är över !!!
Nu MÅSTE du tagga ner och ta det lugnare på jobbet så att bebben ska få må bra...stress MÅR INGEN bra av ! Ingen tackar dig om du går i väggen...

Syns på tisdag !

♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2013-06-09 @ 22:25:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Håller med din mamma! Försök att ta det lite lugnare och inte stressa! Men jag antar att det kan vara svårt med det jobb du har! :) Ta hand om dig! Kraaaaam

2013-06-10 @ 08:44:33
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0