V.22

Glömmer som av att skriva om graviditeten! :P Hur jag då kan glömma det då jag tänker på det heeeela tiden! <3 Är så mysigt! Har börjat sparka som en dåre och jag känner henne hela tiden.. HENNE! Har som svårt att fatta att det är en brud! Har redan fått en klänning av mamma och Kicki. Och en hel påse med Ediths och mina gamla kläder. Går som inte låta bli att handla till lillan. Lär få en chock om det visar sig vara en kille då bebisen kommer ut! :P

V.22 idag iallafall och papprena till försäkringskassan är inskickade för graviditetspenning. Känns skönt att ha skrivit dom. Skulle vara otroligt skönt att få det.. Har så pass stressigt och tungt jobb, är nog jobbigt nu och då är jag ganska tidigt i graviditeten.. Så håll tummarna!! :))


Kommentarer
Postat av: Sara

Myspys! :D

2013-07-24 @ 19:34:31
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0