BF + 3

Ingen bebis än, men nu har Neo varit sjuk så det har inte gjort så mkt.. :P 
Blir ett extra ultraljud på fredag om hon inte kommit tills dess då min mage är under kurvan. Men mest bara för att jag ska vara lugn. 

Vi sitter hemma och gör mest ingenting.  Har gjort klart nästan alla julklappar, är lite små-detaljer kvar och att allt ska komma som jag beställt. :D 

Har haft lite att göra och hittat sjuuuuuuuukt många snygga skönheter: 


Synd bara dom är så jääääkla dyra!! 
:D 
Ska ta och vinna lite pengar så jag kan köpa alla! :P 

Nä, nu ska jag krypa i säng och hoppas att jag och Jocke klarar oss från sjukdomar och att bebis kommer snart!! :))) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0