Vera

Jobbat idag! Väldigt kul men är helt slut nu.. Ont i ryggen och fötterna.. Längtar så mkt efter denna graviditetspenning.. Få börja med två månaders ledighet innan den ENORMT efterlängtade bebisen kommer! <3 <3 <3

Underbara Gunnevi från Vera skickade hem massa kläder med mig! Och som hon känner mig för jag ska köpa allt! Jätte-fina och sköna plagg! :)) Har ni inte varit in där så GÅ DIT!! Världens bästa service och snygga kläder till bra priser! Vera alltså, längst ner i Småstaden! :))

Ursäkta den obäddade sängen i bakgrunden och mitt snygga blöta hår! ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar VERA!
Är det tights med rosor? Och vad kostar dom? ;)

2013-08-31 @ 21:08:54
Postat av: Anonym

Svar Anonym: Yes!! Rosor på! Super-snygga och jätte-sköna! Däremot tog jag det sista paret,men hon får säkert in fler!! 199 kr :))

2013-08-31 @ 21:36:25
Postat av: Eva

Hur jäkla fint som helst !!! Klockers till dig...
♥♥♥
KRAAAAAAAM MAMMA

2013-09-01 @ 17:43:57
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Superfina kläder! :)

2013-09-02 @ 21:59:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0