Egen-dag!

Fick en stor överaskning av sambon igår. Han hade sett att jag gillat denna på facebook och beställt den åt mig:
 
UNDERBARA människa!!! ♥
 
Neo sover hos farmor och farfar och Jocke är på fotboll så jag fick en heldag bara jag själv. Började med en ändå hyfsat tidig morgon, kan verkligen inte sova länge nu för tiden.. Åt frukost i soffan och sen träffade jag upp mamma, Edith och Michelle för en sväng på stan. Blev lunch på Lyktan och sen en tripp till Rusta.
 
Blev lite shopping ändå, mest till Neo:
 
 
 
 
 
Hittade även två linnen till mig själv som även rymmer lite mage:
 
 
 
Och massa härliga trosor:
 
 
Sockar till Jocke, vattenspridare, tassar till stolarna runt matbordet och två smala hyllor till Neos rum:
 
 
Dessa snygga ljusstakar är från Rusta, köpte två:
 
 
Och nu mellan bloggen sitter jag ute och njuter i solen:
 
 
Hur ofta gör man detta?? Skämmer bort sig själv på detta viset!?
Väldigt skönt måste jag säga...:P
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men grymt skönt med en egendag!! :)))
Och awesome Star Wars-linne :D
Kraaaaaaaaaam

2013-04-20 @ 23:34:33
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Eva

Skitsnygga ljusstakar...o listerna i Neos rum kommer garanterat att bli använda :-)
♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-04-21 @ 08:33:48
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Supersnygg väska!!! Och kläderna var sjukt fina dom med! :)

2013-04-28 @ 07:46:19
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0