Vilken dag!!!

 VATTENSKADA!!!
Japp, kl 04:20 vaknade vi av att det bankade på dörren och Jocke flög upp. Jocke skrek till och jag flög upp och väckte såklart lilleman:
Vad händej, mamma!!??
Jocke hade då klivit i KOKHETT vatten som var i hela hallen, klädkammaren och badrummet.
 
Det var grannen under som knackade och hade vattenskadad lägga. Det visade sig vara ett rör under vårat handsfat som var slarvgjort och hade gått sönder. Inte vårat fel alltså..skööönt!!
 
ALLA tre lägenheter under oss är drabbade och för oss blir det "bara" golven som måste göras... Vi vet inte riktigt vad som händer, men det kan bli flytt för oss under tiden..
 
Jaja, visst är det riktigt jobbigt och jag tycker riktigt synd om våra snälla grannar men jag har valt att tänkt att det kunde vara värre!!!
Vi får ju nytt golv och alla grannar får nyrenoverat. ;P
 
Jaja, igår fick jag äntligen myyyysa med Dolph!
Kan man vara kär i sin brorson???
För det är jag!
 
 
 
Min bror som äntligen fått sin Dolph:
 
 
 
 
Även Neo skulle krama och stryka Dolph på kinden, men ungen är ju så snabb att det är omöjligt att fota honom. Kicki fick ett bra kort tror jag. Får kolla med henne sen! =)
 
Jaja, nu ska jag och Neo mysa och lyssna på den enormt störande avfuktaren som ska leva om hemma hos oss...
 
Återkommer mera sen vad som händer i vårat hem.
Som sagt! Det kunde varit värre...
 
Ha en trevlig helg iallafall! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken stolt pappa och vilka fina släktingar och svåger. <3

2012-09-13 @ 18:21:34
Postat av: EVA

Härliga bilder ! Och idag glömde jag helt av att fota underverket...får bli nästa gång :)

Himlansch otur med vattenbomben som Neo sa...men det är ju bara materiellt...kunde varit värre !

♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-09-13 @ 21:19:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Mia

Ja fy fan för vattenskadan!! Och att det var kokhett vatten hade ju kunnat leda till ordentliga personskador... :-0

Tur i oturen då! Hoppas dom renoverar lägenheterna snabbt iaf!
Kraaam

2012-09-15 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0