IKEA

 Neos farmor och farfar ville ha lilleman heeeela helgen och efter att ha frågat en överlycklig son, blev det så! :)) Då passade vi på att dra på IKEA.
 
Blev lite handdukar, en toasits, vinglas, kablar och småtjafs och dessa:
 
Datastol:
 
 
Denna snygga tv-möbel:
 
 
Och två sängbord:
 
 
Är mkt nöjd med shoppingen!!
 
Och nu har vi nu även hittat vårat köksbord också!!! :))
Ska fundera en dag till men jag tror vi bestämt oss.
 
Söndag sov vi ut länge, slöade i soffan och sen blev det en riktigt gomiddag i Källbomark.
Jag vet!! Vi har det sjukt bra!! :))
 
Vi längtar så sjukt mkt till huset!! Speciellt då vi bor i två rum med saker från alla fem rum plus fem garderober...är så less!!!!! Är även less gubbar som springer varje dag in och ut!
Kan ju aldrig springa naken ju!! :P
 
Tandvärken som jag haft en vecka har blivit liiiiiiiite bättre, men var på apoteket idag och handlade in allt för att göra det bättre... Var ju som sagt hos tandläkaren idag igen medan mamma skötte lilleman. INGA HÅL!! YEAH!

Sen blev det en tripp på stan med mamma och hon körde hem oss efter en veckohandling på ICA! Bra dag!
 
 
Nu blir det soffan, kvällsfika och ladda näsdukar för "Torka aldrig tårar utan handskar". Jonas Gardell, han kan!! :)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Snygg tv-bänk ni hittade :) och jag skulle också vilja ha sängborden i svart istället för våra ek!
Vad blir det för matbord då?
Kraaaaaam

2012-10-22 @ 23:48:22
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Kanonköp ! För att inte tala om kopparna jag fick...
Och bordet ni visade var ju hur snyggt som helst...klockers !

♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2012-10-23 @ 22:28:45
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0