Fortsatt flytt

Idag har jag fixat ännu mer i huset. Garderober börjar fyllas, skåpen likaså och igår hjälpte pappa till med att sätta in lampor i huset. Var visst ingen lek men blev RIKTIGT bra!! :))) Kommer bli hur bra som helst!

Och idag har mamma hjälpt med en flyttlass, sköta lilleman och hjälpt mig fatta diskmaskin, tvättmaskin etc etc :))

Men nog är man trött... Många dagar ser ut såhär: jobbar 7-15 och ni vet ju att mitt jobb inte är slappt precis! Hem, ge sonen mat, fylla bilen, packa in i huset, hem, mat till oss, packa bilen med ett till lass, städa lite och pang i säng. Men det är samtidigt sjukt roligt och snart är det jobbiga över och vi får kalla huset vårat hem på riktigt!!! :))

Ps/ Mina älskade favoritväskor har fått hedersplats i garderoben ;))


Kommentarer
Postat av: Sara

Det ska bli så kul att få se erat hus sen! :)
Kraaaaam

2012-11-14 @ 08:35:23
URL: http://minismurfaan.blogg.se
Postat av: Eva

Och det blir så fint...men förstår att ni längtar till lördagkväll o premiärnatten på plats !
♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2012-11-14 @ 14:28:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0