Vårfest på dagis!

Idag hade dom vårfest på dagis!
Så himla duktiga och söta barnen är. :)

Här är scenen som barnen var på:



På bilden är Neo, enda kortet jag fick på honom då han stod hyfsat still! :)
Otroligt rolig eftermiddag då alla föräldrarna och barn samlades för picnick.
Och då han fick syn på flickan han är så förtjust i sprang han och skrek hennes namn!! Sötis!!!



Potträning på g!
Neo har hatar pottan, skrikit så fort jag föreslått att vi ska sitta där, men nu så vill han då sitta där och kanske läsa en bok, eller ta fram den framför tv:n och chilla...



Men inget har han gjort där än, men det kommer väl. Så länge han gör framsteg så bryr jag mig inte hur lång tid det tar. Innan han är 18 ska han väl ha lyckas sluta med blöjorna. ;)

FULLT upp resten av veckan!!

Imorrn jobbar jag 06:30-21:00, då stan har öppet längre.
Det kommer även massa nytt fika, både gobitar och tårtor som ska packas upp och smakas på...hårt liv. ;)

Måste ju även få visa mina krämbullar jag gjorde imorse, är så less att göra dom tråkiga krämbullarna varje dag så då får man hitta på nya lösningar:


:)

Fredag jobbar jag 06:30-14, sen kommer mamma, Rolle och Edith och passar lilleman medan jag håller i styrkemixen Korpen, då Jocke ska hjälpa Johan & Elin flytta till hus. Sen möter vi upp Tomme och Kicki för middag hos mormor och morfar. Längtar efter mormors käk!! :))

Lördag har Jocke match och sen ska lilleman sova i Jävre då vi ska på grillmiddag och fest hos T & K. Det ska bli riktigt skoj!!! Längtar!

Söndag blir det lite sovmorgon och sen mys med sonen.

Bra helg det här!

Med det säger jag redan nu: Trevlig helg! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Potträning är fasiken inge kul! =)

Vi var grymt slöa när det gällde Norah. Så fort pottan åkte fram så var det tandgnissel. Och nummer 2 skulle hon aaaaldrig ha gjort! Det gjorde oss ännu mer lata, men vi körde på i lagomt tempo. Hipsvips kissade hon och på den vägen blev hon blöjfri. Förvisso ganska "sent", men jag resonerade som så att blöjfri, det blir hon en vacker dag hur vi än går till väga! =))

2012-05-30 @ 22:50:14
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0