Myskillen nr.1

En kille som inte riktigt ville släppa min hand efter han somnat:




Idag har vi hunnit mycket!
Jobbade till 14, sen hämtade jag lilleman, tog en cykeltur och hamnade återigen på jobbet för en mjukglass. :)

Sen åkte vi hem och gungade:



Sen blev det hem för middag, lite tvättning, filmmys och muffinsbak!

Köpte nya sängkläder, även ett dubbel-lakan, idag på Hemtex så det hann vi också fixa:



Super-snyggt och super-skönt!!
(Jag och Neo har hunnit mysa lite i sängen redan)

Team Sportia har ju 20-70% rea så där fyndade jag nya träningsbrallor:



Nike! Inte bästa bilden men...

Och denna snygga bikini i en fin lila-färg:



Nu blir det en kväll i soffan efter lite mer Hemnet-tittande...är där 20 ggr om dagen i hopp om att finna vårat framtida hus. :)

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: EVA

Myskillen ♥



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-05-22 @ 22:43:21
URL: http://evasbakeacake.blogg.se/
Postat av: Tina

Hehe. Har likadana påslakan. Fina.

2012-05-22 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0