Grandagen

Gummistövlar och galonisar!!
Det var det som gällde idag på Grandagen. :))
Är VÄLDIGT glad att jag hade just gummistövlar då Neo ääääälskade alla djupa vattenpölar och jag fick springa efter. :)

Då vi träffade kossorna fick Neo extremt stora ögon. Det var nog det häftigaste. Grisarna var halv-intressanta, hundarna var lite roliga, lammen...inte så häftiga & hästarna var ju coola.. Men kossorna var bäst tror jag. :) Eller nä, bäst på hela dagen var nog dom leriga, djupa vattenpölarna. :P






Grymt rolig dag var det då. Sen att få träffa och surra lite, mellan barnen står still i någon sekund, med alla mammorna från mamma-gruppen var ju super-skoj!!

Det gör vi om!!

Jag och Jocke har just sett denna:



Säger då bara det: SE DEN!!!
Sjukt bra film.

Förra veckan såg vi ju också en riktigt bra film:



Dock var den fruktansvärt jobbig. Jag grät...nä JAG TOKGRÄT, fick slut luft för att jag grät så mycket...nästan pinsamt mycket..Ja, hur mycket grät jag...NÄSTAN heeeeeela filmen!! Jag lovar att den är jobbigare eftersom man själv har barn....fruktansvärt jobbig film men riktigt bra..

Finns många bra filmer där ute! Tur man är filmnörd så man får uppleva alla. :P

Nä, nu är det bara ladda för en arbetsvecka utan sjukdomar..peppar peppar!!
Men det bästa av allt denna vecka:

MIN MORMOR OCH MORFAR KOMMER HEM FRÅN SPANIEN!!!!!
JIPPPPPPPIIIIIII!!


Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag måste få någon att fara med mina kids på sådana där dagar. Med min allergi är det inte möjligt tyvärr för jag skulle bli såååå sjuk!



Härligt att göra att ni haft en bra dag!



Kram!

2012-05-06 @ 22:29:51
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ♥EVA♥

Hade Jocke laddat med många allergitabletter ??? Annars blir det ju väldigt jobbigt för honom också...

Hörde av en allergiläkare att det går mycket bra att ta 2-3 st vid såna speciella tillfällen, så det är vad maken får göra hädanefter !



Härliga bilder ! Men har du ingen då han hoppar i lervattenpölarna ? En sån vill mormor se ;)



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-05-07 @ 15:30:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0