Effektiv!!!

Nu har Neo en likadan matta som sin kommande kusin har:



Kan meddela att han är super-nöjd!
Stänger dörren och kör bilarna runt runt med världens sötaste ljud.

Igår var jag effektiv: tvättade, städade, handlade och bakade. Hann baka Leilas wedding-cupcakes:



(Vaniljmuffins med chokladmousse och färska hallon i och vit-chokladfrosting på!)

Sen blev det (mitt egna recept) hallon-muffins med crumble:
(Som jag ska ha som efterrätt till kommande Jävre-middag på onsdag)



Och sen hann jag även göra köttbullar:



Gamla Jävre-gänget har startat igång en "tjejmiddag", en gång i månaden bjuder vi varandra på middag och nu är det som sagt min tur. Blir kyckling-lasagne med en god sallad till varmrätt och muffinsen som var där uppe med vaniljsås till efterrätt.

Jobbar mån, tis och ons 7-14 sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag och söndag!!
Sweeeeeeet!! :))

Ha det bra mina vänner så får vi se hur mkt bloggande det blir denna lediga vecka. :)





Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är så mysigt att träffa brudarna sådär utan män och barn! Vi har ett "tegäng" som träffas hemma hos varann två gånger i månaden ungefär. Dricker te och fikar det värdinnan orkar ordna. Allt från köpeslimpa till värsta middagen. Vi är 6 stycken så det blir bara var 12 v man har det hemma. :)

Kram!

2012-05-14 @ 18:53:33
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: EVA

Du har ju varit lika effektiv som jag varit...hihi...kan det vara ett släktdrag månne ?!? Men nu är det soffan och boken som gäller...



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-05-14 @ 18:55:42
URL: http://evasbakeacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0