Ett till inlägg blev det visst!

Petra tipsade mig om detta underbara påskägg på DollarStore:


Neo kommer ju bli överlycklig!! :))

Idag kom ju först mamma hit och spenderade hela dagen. Blev lunch på stan och sen skötte hon lilleman medan jag lyxade mig på Cau & co.

Sen gjorde jag och Neo lasagne och det blev alldeles för mycket mat så jag ringde in eliten!! :P Nä, men Tomme och Kicki fick komma hit och käka. :))
Då passade jag på att hämta ut ett linne jag beställt genom Korpen:


Casall

Och sen drog jag ju då på DollarStore och köpte påskägget! :))

Klockren dag!


18:30 slängde sig Neo i min famn och halvsomnade och då jag frågade om han ville ha välling sprang han till sängen! Fick välling och somnade på tio minuter. :)

Imorrn är det ju dagis och jobb för mig så det är bara ladda batterierna. Själv ska jag slänga mig i soffan, äta lite popcorn och se tv.

Först måste jag bara visa en liten kladdgris som tyckte fingers var gott:


Bäst är ju att smaka på alla och sen stoppa tillbaka dom gamla så man får nya hela tiden:



:P

Ha d!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha så snygg bild på kladdgrisen :P

2012-03-20 @ 23:44:38
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja han var verkligen kladdig sötungen !!!

1000 tack för igår gumman ! Laddade med Neos goenergi så nu går allt lättare igen :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-03-21 @ 08:32:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Just ja...ser att du också nu har fått nån ohyra som gör länkar utan att fråga... Måste kolla vad det är.



♥ ♥ ♥

KRAAAM igen !

2012-03-21 @ 08:33:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Det var tydligen bara i vår dator som ohyran var... Har raderat ett program och nu ser jag inget längre...:)



♥ ♥ ♥

KRAAAM igen !

2012-03-21 @ 14:00:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för tipset om påskägget :)

2012-03-22 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0