Hockeykväll

Idag fyndade jag skor på Din Sko:

Är väldigt nöjd!! Snygga och väldigt sköna! =)

Igår drog vi till Jävre redan på morgonen. Där blev det att blåsa bubblor:




Och käka jordgubbar:




Vilken härlig dag alltså!! =)

Efter massa bus med mormor så drog vi hem innan han somna då jag skulle göra mig i ordning för hockey-kväll. Mina snälla chefer bjöd mig, Sanna, Freddi och BiancaServera-middag och att se hockeyn.
Grymt rolig kväll!!

Synd bara matchen inte slutade lika roligt...
Men denna man gjorde hela kvällen bra:



Vilken lirare!!!
Fick igång hela publiken! :)

Mina snälla svärföräldrar kom och skötte lilleman medans jag var på hockeyn och det tackar jag VÄLDIGT MYCKET FÖR!!! =)

Nu är det snart helg!
Planerna i helgen får vi se... Jocke har cup i Luleå heeeeela helgen men han är lite skadad så vi får se hur det slutar... Men dit ska vi då ändå!
Annars är jag bjuden på flera kalas; Sandra fyller år och Vera blir 1 år. Pass har jag också på Korpen; fredag 16:30 och söndag 15:30..då ska min snälla mamma och syrra passa lilleman så jag får träna!

Jag har snälla människor runt mig!! :))


Fullt upp i helgen med andra ord, men bara skojiga saker!

TREVLIG HELG PÅ ER! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Sköta gullstruten är ju det bästa som finns !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-03-15 @ 18:38:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Har förresten hittat "mina" Converse! Nu måste jag bara finansiera dom också...hehe !



♥ ♥ ♥

KRAAAM igen !

2012-03-15 @ 22:30:05
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygga skor! Har tänkt köpa svarta ett bra tag nu men det blir som aldrig av! :)

Kraaaam

2012-03-17 @ 20:18:35
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0