Buzzador

Är ju med i Buzzador sen länge och har nu fått testa dessa:



För känslig hy!
Jag har en ganska känslig hy och hoppas dessa ska vara riktigt bra. Är det någon som vill ha en test-deo av mig, säg bara till så får ni också prova.

Igår var vi till Jävre ett tag men då mamma ramlat på isen fick vi köra in henne till VC och sen vidare till akuten för gipsning. :S
Men hon verkar inte ha lika ont nu och envis som hon är ska hon sköta lilleman idag så jag får klippa mig. Världens bästa mamma!! :))

Annars då...har städat lägenheten med det syns ju knappt för all sand. :P
Har även förberett massa middagar och rensat i några garderober.

Och igår for jag och hälsade på Jotta, Magnus och lilla Tove!
Herregud så söt liten troll-unge.
Hon är snart en månad och mörkt hår i mohikan-frisyr. Hon somnade och myste hos mig och det var så himla gosigt. Blev VÄLDIGT sugen på en till! ;)

Veckans mat:
Mån: Pasta med skinksås
Tis: Min lasagne
Ons: Fiskpinnar med pressad potatis
Tors: Fläskfilé-gryta med ris för grabbarna och jag ska på middag med Emma!
Fre: Tacos

Veckans planer:
Tis: Lunch med Neo och mamma på stan, sen klippning på Cau & Co!
Ons: Jobb 7-16 (gyn 08:15 :(() & utvecklingssamtal med Neo 16:15. :)
Tors: Jobb 7-16 sen middag och bio på kvällen med Emma.
Fre: Jobb 9-18
Lör: Jobb 7-16 sen kanske jag och Neo drar till Emma för tjejmys plus Neo & Billy :P
Sön: Pass på Korpen!

Händelsefull vecka men med mycket skoj!!

Nä, nu ska jag gå och mysa med sonen.


Ha det bra!
:))



Kommentarer
Postat av: Kicki

Du vet ju vad jag säger om en till.. go for it! ;))

Och jag vill gärna ha en provdeo :D

Kraaaaam

2012-03-20 @ 08:11:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0