19 Juni

Nu har vi beställt en present till lilleman:


SOM han kommer bli glad!! :))

Jag köpte nya stövlar till honom idag med Blixten-motiv och dom har han haft heeeeeela eftermiddagen. Bara blöja och stövlar. Gode så söt. :)
Hans farmor och farfar kom på besök och då skulle stövlarna också visas upp.



(Blev även ett par sandaler)

Köpte även en ny snygg outfit:



Och ett Blixten-bälte:



:)

Igår hade ju dagis stängt och jag tog ledigt från jobbet. Då Neo var feberfri drog vi till Jävre:






Har man vattnat alla blommor kan man ju vattna mosters, mormor och mammas fötter:



(Blir tröjbyten då man leker med vatten :))



Lite vila i deras husvagn:





Och sen var lillkillen helt slut efter den dagen så det blev chill hemma i soffan:



:)

Nu jobbar jag 7-14 imorrn, sen är jag lång-ledig igen. Synd om mig va? :P

Midsommarafton kommer vi vara hos Johan och Elin i Åbyn och lilleman ska vara med sin farmor och farfar, också i Åbyn men på ett annat ställe. :)

Midsommardagen blir det middag med hela släkten på mammas sida, då mormor och morfar ska bjuda oss på Statt.

Sen blir det se lite fotboll såklart, och bara mysa på, för nästa vecka är det mördar-veckan på jobbet:
Pite SUMMER GAMES!
Då jobbar jag hela veckan plus 7-24 på fredagen (!!!).

Neo går sista veckan på dagis nästa vecka, sen har han sommarlov. För att slippa jourdagiset ska lilleman få vara med sin snälla mormor, farmor, farfar och kanske morbror och moster (har inte frågat dom sistnämnda än :P) under dagarna på den veckan. Sen får Jocke semester och en vecka senare får jag min! :)

Får se hur mycket bloggande det blir under sommaren men fortsätter det vara skitväder har man väl mer tid än tänkt... :S

Men just nu säger jag då:

TREVLIG MIDSOMMAR!











Kommentarer
Postat av: EVA

Underbara bilder...dom knycker jag !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-06-19 @ 22:56:44
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0