Stugan

I tisdags drog jag och lilleman ner till Jävre för att säga adjö till stugan. Denna har mormor och morfar ägt i över 40 år och jag har så otroligt många fina minnen därifrån. Det har varit underbart att växa upp där och tur att minnena alltid finns kvar.

Så fort jag klev ur bilen började jag stor-gråta, gick runt och tog bilder och bara grät och grät och grät. Neo tittade fundersamt på mig och det känns jobbigt att han inte få växa upp på detta smultronställe också....Men tack och lov så finns mormor och morfar kvar, som stått för alla fina minnen. Så med det blickar vi framåt och säger:

TACK, fina ställe, för alla underbara år!!








Världens underbaraste gäststuga som alla sovit såååååå gott i:





♥♥♥

Sen drog vi till mamma, Rolle och Edith såklart för lite hoppning:



Efter den dagen med både dagis, stugan och massa bus i Jävre var det en trött kille som kröp ner i våran säng och såg film:



:))

Carola kom förbi på jobbet idag med inköp från New York:



Då jag och Jocke var där fick jag smak för dessa så det gäller ju att passa på då någon far dit :P :P
TUSEN tack, Carola!! :))

Hämtade lilleman på dagis idag och då sa fröken att det går ögoninflammation och att Neo varit lite blaskig i ögonen, men jag tyckte inte jag såg något konstigt så vi tog cykeln och drog på Lyktan för lite glass:



Men då vi kom hem var han super-kleggig i ögonen och sen blev det bara värre, så vi är hemma imorrn från både dagis och jobb.

Vi fick ta en tripp tillbaka till dagis för att hämta vagnen och alla kläderna för en lång-helg hemma. (VAB imorrn, sen är jag ledig till tisdag)
Och förutom kläderna fick vi med oss Neos pyssel och teckningar:





Man blir som stolt!!! Duktiga kille!! :)

Just ja!
Måste lägga till några till ordlistan som jag inte vill glömma:
Neos ordlista på knasiga ord:
Magagga = en viss typ av dans :))
Mogolusch = monstertruck
Hidi = hej då

(Kan hända jag lägger upp lite då och då, är så kul att ha kvar)

Nu ska vi ta helg och hoppas lillemans ögoninflammation försvinner fort...
Imorrn är det Sverige igen och nu jäklar får dom vinna så inte beställningen jag gjorde till mig och Jocke var i onödan:




:))



HEJJA SVERIGE!!!


Trevlig helg!
:))



Kommentarer
Postat av: EVA

Underbara bilder på det UNDERBARASTE STÄLLET !!!



Och på gullstruten såklart !!! Hoppas han snabbt blir kleggfri !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-06-14 @ 23:19:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Monica

Men guuud så mysigt ställe!! Förstår att det känns i hjärtat..

Vart ligger stugan?

Kram på dig!

2012-06-17 @ 20:32:22
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0