EM igång!

EM har börjat och vi ser ALLA matcher.
Igår kom Tomme och Kicki hit för fotbollstittande och käka massa gott. Lär bli ett farligt EM om man ska käka gott till varje match. ;P


(Bild från google)

Imorrn spelar Sverige (mot Ukraina) och vi ska ha Sverige-tröjor på jobbet. Tyvärr har inte min matchtröja kommit än, som jag beställt, så jag får ta min gamla...
Men hejja ska vi! :)

Imorrn ska vi även titta på ett hus vi verkligen gillat på bild så håll tummarna att det är lika fint i verkligheten.

Igår var vi ju och såg Ålund spela match och denna gång fick lilleman följa med. Efter matchen sprang han över på andra sidan planen och kom springandes tillbaka, ropandes:
"Maaaaammma, bloogi!!!!"
Då hade han plockat denna fina blomma till mig:




Gullungen min!

Idag blir det massa mys i regnet under dagen, Spanien-Italien ikväll och sen ska jag och Tina gå och se:



Blir en bra söndag! :)





Kommentarer
Postat av: EVA

Sötnosen !!! Jag måste lära honom att plocka blommor till Mamojj också :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-06-10 @ 20:38:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0