Kalaset

Hade ju som sagt fika igår i förväg då jag fyller år nästa vecka. Och som jag blev uppvaktad!!
TUSEN tack till alla som kom.
 
Fick massa presenter också:
Av mamma, Edith och Rolle fick jag ju dom snyggaste glasen, örhängen, en bakar-tröja och en cupcake-sprits:
 
 
 
Av farfar och Anna-Lisa fick jag presentkort på Indiska:
 
 
Av mormor och morfar fick jag denna smarta grej:
 
 
Och dessa godluktande saker:
 
 
Av mina svärföräldrar Anneli och Christer fick jag denna:
 
 
Av pappa, Decirée, Gabriel och Christoffer fick jag en klockren elektrisk kylbag:
 
 
Och en egentillverkad gurka av moster Liza och morbror Tomas! :) :) :)
 
Än en gång: TACK, alla!!!
 
Blir perfekt att koppla i bilen då vi drar till Lycksele på söndag! :)
 
Idag drog vi en sväng på stan för en lunch på Lyktan och lite shopping.
Först till Neo:
 
 
 
Och sen till mig:
 
 
 
 
Blev även en laddare till min mobil som vi har i bilen, en massa öl på bolaget och underkläder till mig.
 
I eftermiddag blir det middag hos mormor och morfar, imorrn blir det Byskecupen och marknad och på söndag drar vi till Lycksele och bor i stuga tillsammans med Emma, Dennis & Billy, Emmeli och Johan, Jotta och Magnus.
Vilken rolig helg!! :)
 
Ha det!
 

Kommentarer
Postat av: EVA

Exakt den svarta genomskinliga köpte Edith på examen...hihi ! Liiite samma smak har ni...

♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2012-07-21 @ 08:49:02
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Deciree

Lite kul:) du köpte tröjan m döskallen på som jag tittat på åt dej:) :) ha så kul i Lycksele. Kram

2012-07-21 @ 09:07:09
URL: http://Www.vardagsglitter.com
Postat av: Jennie

Tack snälla!!
Det är faktiskt en av de vackraste bilder jag sett också ;) Kram!!

2012-07-21 @ 19:33:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se
Postat av: Magda

tack snälla! Dom var ju så fina, misslyckas går ju inte då ;) Grattis i förskott! Många fina grejer du fått, det är gode bra att fylla år;)
Kram

2012-07-22 @ 22:39:20
URL: http://www.vatto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0