Lite update!

Måste få ta en paus från pausen och skriva litegrann.
Jag har ju semester nu och njuter varje dag! =)
Idag kommer lite släktingar hit för lite fika, då jag fyller år nästa vecka. Vi ska bort lite nästa vecka, plus att det är PDOL och då hinner jag inte ha fika så nu kör vi idag.
 
Kommer att bjuda på pastasallad med kyckling, bröd och vitlöksdressing, parmaskinka och melon, lyxiga räkor, äppel-& kanelmuffins, marängtårta, jordgubbscheescake och en smörgåstårta med varmrökt lax och räkor:
 
 
 
 
Tog inte kort på allt :P
 
Sen har vi hunnit med att vara en sväng i Gagsmark och på Renholmen, med svärfars och mamma, Edith och Filip för en massa sol och liiiiiite bad. Inte för min del dock, badkruka som jag är.
 
 
Såg en ren gjorde vi också:
 
 
 
 
 
Ska bara njuta, njuta och njuta denna semester och hoppas på bra väder.
 
Vi var även i Källbomarksvärfars födelsedag och firade honom:
 
 
 
 
 
 
 
 
 Men nu kommer som sagt snart lite gäster, dags att göra sig klar!

Ha det bra!
:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EVA

1000 1000 tack för allt gott du bjöd på !!! Ikväll behövs ingen middag :):):)

♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2012-07-19 @ 17:05:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Catarina

Åh vad god räkmackan såg ut.
Å tårtorna också för den delen.

2012-07-19 @ 22:06:21
URL: http://ninna77.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0