Nära nu...

"Coca"
Det kan lilleman!

Igår hämtade brorsan och Kicki lilleman på dagis då jag jobbade till 18. Jag hade med mackor och cola till barnvakterna och Neo ville verkligen smaka. Då han så söt sa "coca" fick han ju såklart coca cola! :P



För någon dag sen byggde vi koja:



En madrass på sängen och mysigt blev det. Där satt han i mörkret och läste böcker. :)

Kommer ta en liten blogg-paus nu!

Vi drar ju snart till Italien och har en hel del att fixa före det, plus att jag jobbar fre (9-18) och lör (7-16). Sen vill jag mest mysa med sonen som ska vara mest med min mamma under tiden vi är där. Dom kommer vara i Jävre om det inte helt plötsligt blir svinkallt, då ska dom bo i våran VARMA lägenhet. :P

ÅÅhh, herregud vad jag kommer sakna min lilla busunge!!!!!!!






Men tack och lov vet jag att lilleman har det så jäkla bra i Jävre!!
Det är himla skönt att veta.
:)

Ikväll ser jag framemot en Cissi-Kicki-kväll hos dom, med naglar, film och gott att äta!

Med det säger jag hej så länge!! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja vi längtar !!!



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2012-01-26 @ 20:19:41
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Ha det så fantastiskt bra på semestern!



Kram!!!

2012-01-28 @ 01:35:04
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0