Klippning

Neo har varit långhårig ett tag nu och idag tyckte jag det var dags för klippning. Fram med rakapparaten, 12 mm och kör!



Det gick ändå bra, men inte var det roligt för honom. Men det gick tillslut och snygg blev han. Gick tom till spegeln och kollade och beundrade sig själv.
Söt-ungen!!






:)

Mamma kom in idag så jag kunde dra på Vejm och fixa bryna och fransarna.
VÄLDIGT snällt av henne!!!
Var även och växlade till euro så det är gjort...nära nu!!!
TACK, världens bästa mamma!

Jag har blivit utmanad av Jennie:
ÄÄÄÄlskar
dessa saker, så det tackar jag massor för!! =)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Det var ju ett tag sen det...2002 alltså..gick på gymnasiet i Luleå (pendlade varje dag från Jävre-Luleå men det var det värt). Var otroligt nykär (vilket jag fortfarande är) i min fina Jocke. Minns inte så mkt mer, pluggade på veckorna och jobbade på helgerna på Jävrebaren. Det var väl det som hände. :P

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jagade ett bustroll som precis lärt sig gå. :)

Fem snacks du gillar?
FEM
påsar ostkrokar!!!

Fem texter du kan hela texten till?
ALLA låtar i Bilar! :P

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?
1. Köpa tomt och bygga världens snyggaste och bästa hus!
2. Ge min familj och vänner en rejäl slant! Och skänka till välgörenhet!
3. Göra mig skuldfri!
4. Ta med familjen och vänner ut på resa!
5. Köpa mig en ÄKTA Michael Kors- och massor med Guess-väskor! :P

Fem dåliga vanor?
1. Är mycket bättre idag än förr, men planerar alldeles för långt i förväg!! Kan meddela att packningen till Italien var klar för läääääänge sen i mitt huvud.
2. Är ibland "lite" för stressad. Men som sagt, mycket bättre idag än förr. :)
3. Liiiiite för städmanisk...Kallas ju inte Monica (från Vänner) för inget. ;)
4. Är ostkroks- & godisberoende
5. Har inge tålamod alls :/

Fem saker du gillar att göra?
1. Film-mys, helst med båda mina grabbar. :)
2. Umgås med familj och vänner
3. Leda styrkemix
4. Shoppa
5. ÄTA!!!

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?
1. Allt i beiget
2. Läder-brallor
3. Magtröjor
4. Vita leggins, svarta string och fruit of the loom tröja :P
5. Platå-kängor

Fem favoritleksaker?
1. TV:n
2. Mobilen
3. Global-kniven
4. Datorn
5. PS3:an

Fem personer du vill se göra denna utmaning?
1. Kicki
2. Edith
3. Sandra
4. Maria
5. Sara

Nä, nu ska jag gå och fortsätta se Sons!! Herregud så jobbig serie, alldeles för bra och igår efter vi slutat se (vid halv ett på kvällen), låg jag bara och lipa...helt sjukt vad jag blivit känslig som mamma!! Kan inte se något med barn i..huvva huvva...

Imorrn är det jobb till 18 som gäller så snälla brorsan och Kicki hämtar lilleman på dagis. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha vita leggings och svarta string är väl det läckraste :P Ska fundera lite innan jag antar utmaningen :)

Fyy fan vad du ska få lipa på torsdag då! Men du lär ju inte va ensam :P

Kraaaam

2012-01-24 @ 21:26:44
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Sötungen !!! Han blev hur fin som helst...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2012-01-24 @ 22:12:14
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh, en utmaning! Vad kul! :P

Hoppas ni har det helt underbart på semestern! :)

Kraaam!

2012-02-03 @ 19:14:19
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0