Neos blivande säng

Nu är den beställd!!!
Neos present från min mormor och morfar:



Visst är den underbart läcker!!??
Jag vet en kille som kommer älska den! :)
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TACK snälla, bästaste, finaste mormor och morfar!!
Ni är bäst!!

Jaa, jag vet, han kanske inte kommer kunna ha den så länge och kanske nästa unge inte vill ärva denna men just nu struntar jag i det för vi älskar den!! =) =) =)

Längtar tills den kommer!! =)

Sen har Neos present från mig och Jocke kommit idag:







Sen vi packade upp den har han inte brytt sig alls om mig! Haha, han bara leker i kojjan. Nu ligger alla hans gosedjur, bilar och en massa kuddar i den också! :P

Imorrn jobb 7-10 sen tar vi låååååång-helg!! Oj så härligt!! Blir att träna lite på Korpen, handla och på kvällen ska vi planera lite inför Italien-resan med Tomme och Kicki.
Fredag blir det förbereda inför kalaset, en tripp till Nimbys eller badhuset kanske och fredagsmyyyyys!
Lördag blir det lite kalas.

Om jag inte ids skriva något mer inlägg innan helgen så:
TREVLIG HELG!
:)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

WOW så fint tält !!! För att inte tala om sängen...hur läcker som helst !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2012-01-04 @ 18:04:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken cool säng! Och perfekt tält!

Ni har ju så mycket roligt för er framöver så jag önskar er en fantastiskt fin helg!

Kram!

2012-01-04 @ 20:04:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Kicki

Taack! :) Och vilken awsome koja!! Kan tänka mig att han är lycklig nu :P

Kraaaaam

2012-01-05 @ 08:20:13
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0