Feber-helgen

Denna helg har bestått mest av sjukdomar!
Neo hade feber först och sen åkte Jocke på den. Natten till söndag spydde Neo två ggr och vi hann ju förbereda oss för magsjuka men efter dom två gångerna somna han om och sov till morgonen. Han har fortfarande feber men har varken spytt eller verkar må särskilt dåligt..

Magsjukan kommer väl lämpligt tills vi ska till Italien. ;P

Medan Jocke låg sjuk hann vi en sväng på Nimbys med mamma, Edith, Christer och Anneli. Herregud så roligt det var, vi var nästan svettiga efter att ha jagat lilleman överallt. :)



Blev skrovmål till lunch och kladdkaka till mellis. ;)
Mums!!

(Kanske därför han spydde på kvällen, tycker att Neo drar hem något varje gång han varit på Nimbys)

Nu är det bara EN vecka tills vi drar...shit...Jag både längtar och har grymt mkt ångest..Kommer att sakna lilleman nå oerhört. Sen hinner alla möjliga tankar fara omkring i huvudet, vad händer med Neo om vi dör etc etc..Man är inte klok egentligen. Men jag ska verkligen försöka fa bort sånna tankar och bara ha roligt. Jag VET ju att Neo kommer ha det underbart bra i Jävre.

Nä, nu ska jag gå och busa med Neo.
Ha en bra måndag!!




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Fy för sjukdom!! Hoppas ni är pigga nu!

Vart ska ni åka? Något jag har missat verkar det som! =)

2012-01-23 @ 09:49:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Du kanske skulle börja att torka av händerna, både hans och dina, med handdesinfektion då ni åker därifrån, för såklart att det finns basilusker där...



Och vi ska må gott här med lilleman medan ni är borta...:D



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2012-01-23 @ 09:52:38
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Men usch var ni fortsätter vara sjukdomsdrabbade!!!

Jag ler lite åt dina tankar kring att resa bort. Inte för att de roar mig, utan för att igenkänningsfaktorn är hög. Men det kommer att gå toppenbra (vilket du vet också).



Kram!

2012-01-23 @ 10:19:23
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0