2 år & 14 år!!

Idag fyller våran UNDERBARA solstråle 2 år!!!!

Tiden har gått så fort, tycker nyss han föddes...



...och nu är han en busig, glad och lycklig pojke2 år:





Du gör oss så lyckliga, lilleman!! =)

Äntligen (årets julklapp till alla) får jag också visa lillemans dagis-kort...Så vacker son vi har alltså! :)




♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Glömde bort att jag skulle sätta in i PT, så det blev en dag sent, men håll utkik imorrn! :)

Sen vill jag gratta min underbara syster som också fyller år idag, hon blir 14 år:



Hoppas du får en underbar dag, fina du!!

Neo är ledig från dagis idag och är i Jävre. Där ska vi ha lite firande i Jävre för dessa två efter jag slutat jobbet.
Sen kommer vi ha kalas hemma också i slutet av veckan för resten av kompisar/familjen! =)
Men direkt efter jobbet sticker jag till Jävre!

Hoppas ni får en fin måndag! :)

Ps/ Lyx-vecka:
Jobbar mån, tis och tors sen är jag ledig ons sen fre, lör, sön, mån, tis!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0