Måndag

Längesedan jag satt vid datorn, är så enkelt att mobilblogga :))

Tiden går så fort och jag hinner knappt med!! Världens bästa Rolle fyllde år i lördags och efter jobbet for vi dit på godmiddag och godsaker :))
Söndagen hade vi en underbar dag: var ute massor på gården, åt våfflor till lunch, grymt god middag och bara busade,lekte och myste hela dagen! Underbart :))

Neo får julklapp i strumpan varje dag och det är så kul att se hans min! Han blir så lycklig då det är morgon och han får kolla i strumpan. Ååååh, vad jag längtar till han får träffa jultomten på julafton!!! :))

Snart är vi ju där men först ska vi hinna med en tripp till Sthlm, bara jag och Jocke, för att shoppa, äta gott och förstås se Ricky Gervais. :))


Kommentarer
Postat av: Eva

Det var jättespännande att kolla strumpan när han sov här i helgen...och att kolla om moster hade nåt i sin strumpa !

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2012-12-10 @ 22:06:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Frida

Mina stackars barn får ingenting i strumpan, förutom på julafton för då brukar tomten ha varit förbi!
Det där med semester på tu man hand lät inte alls fel! Så jäkla nice!

2012-12-10 @ 22:18:32
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Sara

Kan tänka mig att det är hur kul som helst att få se hans min! :D Det känns som att julen blir roligare nu när man har fått barn, nu i år kanske det inte blir så stor skillnad men sen när dom kan öppna paketen själva! Nu är det väl mest pappret som är roligt och ska ätas på! :)

Så himla kul med en Stockholmsresa! :)

Kraaaam

2012-12-11 @ 14:04:54
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0