Jul

Julen har varit underbar! 
Fått njuta med familjen, god mat, dryck och bara myst på.
Neo var så lycklig att det äntligen var julafton och var väldigt glad över alla julklappar.
 
Snart blir ju ungen 3 år också!!! Fatta! 3 ÅR!!!
Tyckte nyss han föddes ju...
 
Tiden går så fort..
 
Men nu kommer bilder från julen;
 
Pappa/morfar var förbi dagen innan med julklappar från hela familjen Granberg: ett duplo-set med Blixten och en grön racerbil som enligt Neo heter Blomman. :)) Och ett jätte fint verktygsset, som han använder att mecka med bilarna. :))
 
 
 
Vi spenderade julafton i Jävre och juldagen i Källbomark!
 
Tomten fick en kram:
 
 
Många julklappar blev det för lilleman:
 
 
Detta kök med underbara virkade livsmedel fick han av mormor och morfar Rolle:
 
 
Hon kan virka hon!!! :))
 
Denna coola bil av moster Edith:
 
 
Piraten:
 
 
Jag fick ett suuuuuuper-snyggt armband från brorsan:
 
 
Och ännu ett snyggt armband och örhängen av Kicki:
 
 
 
Denna enorma vulkan med dinosaurier fick Neo av sin morbror Tomme och moster Kicki:
 
 
Massa godis av mamma och Rolle:
 
 
Duplo av farmor och farfar:
 
 
Och filmer av farmor och farfar:
 
 
Vi fick presentkort på Flugger och Elkedjan av svärfars:
 
 
En snygg polisbil av gammelfarmor:
 
 
 
Denna ENORMA och häftiga bilbana av farmor och farfar:
 
 
Överkast av svärfars:
 
 
Denna outfit och ett gosedjur av faster Jessica:
 
 
Fick även en snygg tårtspade av Decirée:
 
 

Vin och mousserande vin av cheferna:
 
Sen fick ju Neo en massa julklappar av oss också men dom ids jag inte ta kort på :P

 
Och lilla Dolph var lika glad som vanligt:
 
 
 
TUUUUUUSEN TACK TILL ALLA för dom underbara julklapparna och ETT STORT TACK till våra föräldrar som ger oss mat och tar hand om oss ;))
 
Måste ju även få visa mina senaste fynd:
 
 
 
 
Neeeeeej, jag gillar inte döskallar! ;P
 
Nu jobbar jag bara imorrn, sen är det långhelg!!
Ledig lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag!
Då blir det nyår här med brorsan, Kicki och Dolph och sen vankas 3 års-kalas och 15 års-kalas.
 
Ha det bra!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men jag dööör så snygga kläder!!! Är det från den där sidan du hittade mitt snygga linne på? Länk?????? :)))))

2012-12-27 @ 23:15:59
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Eva


Så himla fina kläderdu köpt !!! Klockers...
Julklapparna har jag ju redan sett ;-)

Njut nu av ledighet ( och snöskottning då det snart sätter igång igen...) o myyyys med dina fina killar !!!

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2012-12-29 @ 12:50:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Therese

Heej :D Jättesnygga döskalle kläder! Det vita linnet blev jag sugen på, var finns det måntro?=)
kram

2012-12-29 @ 15:56:54
URL: http://oestroem.wordpress.com
Postat av: Sara

Superfina kläder och julklappar!
Din mamma är verkligen superduktig på att virka! :)
Kraaaaam

2012-12-30 @ 12:58:22
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0