Måndag

Igår var jag på Kickis baby-shower!
Både super-trevligt och super-god mat. Vi var några som hjälpt till med maten och det vart hur gott som helst. Kicki stod för tårtorna och jag åt som en tok. Mycket mumsigt!!!! :))
 
Fick endast ett "bra" kort, på maten:
 
Haha, inget på värdinnan! :P
 
Måste få visa några bilder på lilleman.
Här hjälper han mormor med soptunnan:
 
 
Här njuter han av en piggelin på studsmattan:
 
 
Här är det fredags-mys:
 
 
Här leker vi kurragömma och Neo räknar:
 
 
:))
 
Nu ska jag snart iväg på tjejträff och imorrn är jag ledig så jag hoppas på bra väder!! :)
 
Just ja: Mina senaste fynd:
 
Den röda äger jag, från ILike:
 
&
 
 
Huuuuuur skön som helst!! :))
 
Nä, nu mys med sonen!
Ha d!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EVA

Underbara bilder...och då han räknar !!! Sötnosen ♥

Syns imorrn !

♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2012-08-13 @ 18:39:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0