Zzzz...

Fortfarande riktigt sjuk...måste ringa VC och få en tid.
Kan säga att vi snittar väl 10 timmars sömn på 4 nätter..gode trötta..
Vill verkligen att min fina lilla skrutt ska bli frisk nu!! Det är så synd om honom...

Dagis-frågan är då löst!
Ringde världens finaste Ulla (chefen) på morgonen och fick ledigt nästa vecka så jag kan skola in honom i lugn och ro. Börja typ gråta, känns otroligt skönt att släppa det och bara ta hand om lilleman.
Har sagt det förr: jag har dom finaste cheferna!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja du har ju det !!! Men det visste vi ju redan...:)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-09-01 @ 09:30:02
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Stackarn! :( Hoppas han blir frisk snart!



Btw, jag drömde för någon natt sen att jag var hemma hos er och var barnvakt åt Neo så att ni fick ta igen er och sova! :)



Kraaaam!

2011-09-01 @ 18:33:57
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0