Jobb och bihåleinflammation!

Neo satt med Jockes telefon och tänker skriva en ny status på facebook till honom:



Hahaha! =)
Sin fars son definitivt!!
(Eller morbrors pojke...blivande Milan-fan kanske..?? )



Igår var en riktigt skön kväll:
Tomme och Kicki kom hit, vi käkade tacos och marängsviss och sen blev det såklart Milan-Lazio (2-2) med liiiiite godis. Vi var rätt så mätta att vi nästan inte fick i oss nå karra. Matchens första halvlek var riktigt bra medans andra var lite seg...nästan för seg..hade huvudvärk och kan hända att jag slumrade till mot slutet.. :P

Imorse då jag vaknade hade jag gryyyymt ont i halva ansiktet, kinden, huvudet....bihåleinflammation...grymt kul start på en jobbar-dag!! Men jag knaprade alvedon, snöt mig som fasen och gick till jobbet. Det gick faktiskt bra och det var riktigt kul att jobba idag. Hur många kan säga att dom älskar sitt jobb?? Älskar sina arbetskamrater?? Älskar sina chefer??
JAG!! :)



Jocke hade match idag och världens bästa mamma kom och skötte lilleman under tiden!!
Tuuuuuuuuuuusen tack, snälla du!! :)

På måndag börjar allvaret på riktigt! Jag börjar om med jobb på riktigt och Neo börjar på dagis på riktigt.

Däremot har jag ju, som sagt, världens bästa chefer som gjort en gryyyyymt bra schema. Jag kommer jobba 80 % och detta är mitt schema:

Mån: 7-16
Tis: 9-18
Ons: Ledig
Tors: 7-16
Fre: 7-16
Lör: Ledig

Mån: Ledig
Tis: Ledig

Ons: 9-18
Tors: 7-16
Fre: 9-18
Lör: 7-16

Såg ni det där??
Då jag är ledig lördag är jag ledig lördag, söndag, måndag och tisdag...VARANNAN VECKA!! =)
Så himla skönt!! =)

Nä, nu sover Neo sen ett tag då mormor-bus kan ta knäcken på en. :P
Då blir det film-mys med Jocke! :)

Trevlig lördag-kväll!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men fy fan vilket schema!! Sweet =)

2011-09-10 @ 22:26:38
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack för igår!! Har fortfarande inte orkat äta upp mitt godis :P ocj du var ju inte ensam om att slumra lite ;)

Crap mex bihåleinflammation!! Hoppas verkligen alla virus och skit ger sig snart!

Kraaaaaaaaaam

2011-09-11 @ 00:11:21
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilket toppenschema :)

2011-09-11 @ 09:06:26
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0