Korpen-invigning

Neo har fortfarande lite feber och MASSOR hosta... Sov inge bra alls i natt..
Vi har just kommit hem från ett besök på akuten, kändes som att vi ville kolla upp honom igen. Men läkaren sa samma sak, att det är ett virus som vi helt enkelt måste vänta ut. Men en ny hostmedicin har vi fått, får hoppas att han sover bättre och snart får må bra. Vi vill ju ha en frisk gosse och vi vill ju såklart på dagis snart!!

Igår hade ju Korpen invigning på våra sjukt snygga, nya, lokaler. Iklädd en snygg grön t-shirt jobbade jag på stan med att dela ut gröna-sköna-Korpen-ballonger och jag kan lova att Pite var grönt!! Alla ungar ville såklart ha ballonger och vi fick springa tillbaka MÅNGA ggr för att hämta fler. Det var så himla kul att få se deras lyckliga, söta, ansikten då dom fick sin ballong. :)

På kvällen var det fördrink på Korpen och sen vidare till Challenge för buffé-middag och lite alkoholintag. :P


(Blev en suddig bild från kvällen på några av oss...Var väl ca 40-50 pers..)

Jag hade bara tänkt stanna till middagen men vårat bord hade så jäkla kul att det blev till halv två istället!! Tror fan jag skrattade tills jag grät flera ggr! =)
Måste säga att det var grymt skönt att komma ut ur läggan och ha lite skoj!
Tack, alla Korpare, för en grym kväll!!

Nu sover Neo och Jocke har dragit till Ersnäs för att spela fotboll.

Ha en bra söndag mina vänner!




Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars liten! :( Hoppas Neo blir frisk snart!

Kraaam!

2011-09-04 @ 17:55:11
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Monica

Anton var då mkt nöjd med sin ballong :D Han höll i den hårt när vi gick till bilen och var så orolig att den skulle flyga iväg :)

Härligt att kvällen blev lyckad!

Kram!

2011-09-09 @ 23:39:46
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0