Första dagen!

Första arbetsdagen avklarad!!
Grymt kul var det måste jag säga! :)

Men tårar blev det imorse...inte bara för Neo utan för mig också..

Han blev super-glad då han kom till dagis men då han insåg att jag skulle fara så fick han panik. Höll i mig, skakade och stortjöt...huvva...

Förlossningen var ju hur lätt som helst motför denna hjärtskärande upplevelse...Men det kommer bli bättre och lättare..det känner jag på mig. Han älskar ju dagis, det är bara det att mamma/pappa inte är där..




Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja stackars er båda :(:(:( ! Det ÄR hemskt att lämna men det kommer ju att gå lättare och lättare...♥♥♥



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-09-12 @ 17:02:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Mia

Fy tusan va jobbigt! Men det kommer ju säkert gå lättare med tiden =)

2011-09-15 @ 00:21:51
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske inte är så bra att gråta själv också, barnen känner ju av det och då vet att nåt är på tok!!

Man ska bara se "relativt" glad ut, och säga "mamma kommer sen och hämtar dig", ge en kram och fara därifrån!

//En som också haft inskolning ganska nyss!

2011-09-15 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0