En liten sjukling igen...

Har just kommit hem från ett sjukt roligt aerobic-pass med Anna.
Sprudlade av energi då jag cyklade hem. Var gode knäckt efter en sömnlös natt med en sjuk lilleman och en arbetsdag men jag är väldigt glad att jag drog iväg på Korpen.

Neo är ju som sagt sjuk. Hostar, slemmar och feber...Jocke har varit hemma idag och imorrn är det min tur. Förhoppningsvis ska han inte vara sjuk så jäkla länge som sist. Stackarn...

Märktes nog lite av det igår, jag satt igång filmen "Bilar" som är två timmar lång och ungen såg HELA FILMEN!!!


(Ja, jag vet, mitt finger är i vägen och jag orkade inte fixa bilden)


Helt inne i filmen!! =)

Och hängde med gjorde han. Skrattade och pekade. Här är mitt försök att ta kort då han skrattade och hoppade:



Haha, helt lycklig!! =)
Var grymt mysigt att få se en hel film med honom.



Efter att ha läst om Saras resa började jag längta sjukt mkt till våran. Men som jag skrev till henne: nästan tur att det är några månader till så jag hinner förbereda mig att vara borta från lilleman i en hel vecka... :/



Hur som helst: att få fara tillbaka till Rom, där jag varit två ggr, äta den grymt goda maten och glassen, shoppa i alla härliga affärer, besöka Colosseum där jag och Jocke förlovade oss, besöka "restaurangen" där jag och Tina var stammisar och såklart besöka Lazio-shoppen där jag brände antal tusenlappar på presenter åt Jocke (den gången han inte var med). Och denna gång, inte bara stå utanför Olimpico, utan gå in och få se fotboll tillsammans med Jocke, brorsan och Kicki. FATTA KUL!!!



Sen att få fara till MILANO!!!!!
Vilken dröm!!

Jaa, denna resa! Längtar!!
Och gruvar mig..:P
Men jag vet att lilleman kommer ha lyxigt värre i Jävre. :)

Nu kommer jag ta helg!
VAB imorrn.
Jobb fredag-lördag 7-16
På lördag-kväll får vi se vad som händer, beroende på hur Neo är.
Just nu hoppas jag bara på att få sova några få timmar i natt...:P

Ha en fortsatt bra vecka och helg!
:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0