Helgen

Fredag var Jocke på jobb-middag med sin avdelning. Jag tror han hade riktigt kul. =)

Då bjöd jag och Neo in oss på middag i Jävre. Fick julbord!!!!! :)
Och det var mumsigt värre. Mamma och Rolle var så sugna på skinka så..då blev det!! =)
Neo åt också riktigt bra men jag tror efterrätten var bäst enligt Neo ialla fall.
Glass och maränger:


:)

Blev även bad i vanlig ordning:






Lördag drog vi till Källbomark och fick träffa Neos farmor, farfar och hans faster. Vi blev även bjudna på lunch. Det var grymt trevligt. Sen bar det av till Åbyn för att träffa Neos gammel-mormor på Jockes sida. Och där var även mera släktingar. Men Neo var så trött så det blev en kort visit.

Och till sist hämtade vi upp pappan i Byske och drog en sväng på marknaden. Hittade jävlat åssit men Neo hittade sitt mellis:



MUMS-FILIBABBA!!



:)

Tanken var att vi skulle käka tillsammans i Byske, men alla var så mätta efter svärmor och svärfars lunch så vi skippade det.

Sen blev det mys på kvällen, alla tre i familjen var gode trötta...

Neos hosta är fortfarande inge bra...så fort han anstränger sig hostar han så han spyr..:( Måste kanske ringa VC imorrn igen...

Idag har det då blivit lite handling och Korpen för både mig och Jocke.



Denna vecka har Korpen skänkt pengar till Bröstcancerfonden för varje som tränat och vi har hedrat alla kämpande människor med att ha rosa kläder på oss. Detta ligger ju mig VÄLDIGT nära till hjärtat och älskar då folk uppmärksammar detta. Bra vecka, helt enkelt!!

Nu blir det förhoppningsvis snart sovdags för lilleman, för då ska jag och Jocke käka lite tacos och se lite serier och senare fotboll.

Ha en bra söndag!






Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Lillsnyggingen ! Härligt med hampis ute...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-10-30 @ 19:56:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Näe, det fanns inte mycket på marknaden! :/

Kraaam

2011-10-31 @ 18:16:25
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0