Fortsatt VAB...

VAB idag, lär bli så imorrn och fredag också :(
Efter mitt blogg-inlägg med klagomål så sov han en hel natt, vilket vi behövde!! Alla tre!
Men det gick tillbaka i natt då han hostade i flera timmar och spydde på morgonen. Välling har vi slutat ge honom nu, då han alltid spyr upp just detta. Men han har fått behålla lite käk i alla fall. :)

Han är så söt och bedrövlig...lill-stackarn!!

Vi drog på VC idag och gjorde en massa prover, men allt såg bra ut utom ett öra där det var lite rött. Men så länge han inte verkar besvärad av det eller om febern fortsätter då gör dom inget. Så det är bara vänta ut den här JÄ**A förkylningen...

Igår var vi less hemmet och drog till Jävre en sväng. Där fick Neo sin första julstrumpa:



Älskar denna tradition som vi är uppväxta med. Gissar att lilleman också kommer uppskatta att få en liten julklapp varje dag i december till julafton. :)

TUSEN TACK, mamma!! =)

Har ju glömt visa hans nya mockasiner:



:)

Och jag är ju som sagt en buzzador-medlem sen länge och nu har jag fått pröva detta:



Så vill ni ha en kupong, säg till!!!
Neo har väldigt torr hy så detta måste ju prövas! =)
Tycker detta är en sjukt bra idé, buzzador. Har fått pröva riktigt bra grejer och allt är ju gratis. Det enda man måste göra är att skriva en liten rapport om vad man tycker.

Nä, nu ska jag vila en stund innan Neo vaknar. :P

Får se hur resten av veckan ser ut, beror som på sjuklingen.

Ha en bra dag ialla fall! =)


Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag tar gärna en kupong om jag får. :)

2011-10-26 @ 14:52:53
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: ♥ EVA ♥

Vi testade mockasinerna i fredags men han skulle INTE ha dom på sig då iaf...hihi ! Men dom är ju urfina !



Tack för idag gumman !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-10-26 @ 18:11:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0