YES!

BESIKTINGEN GICK IGENOM!!!!!!!!!!
Utan anmärkning!
=)

Vi blev väldigt glada!

Är bättre idag men det känns att jag inte är riktigt pigg, blev helt slut av att gå in till stan...

Jo, till stan vad jag tvungen att gå idag; skulle låta Neo ta på sig sina vinterskor, han grimaserade och var allmänt gnällig...GANSKA för små skor med andra ord. Gick på Din Sko, fick mäta fötterna och köpte nya i två storlekar större, alltså 24!!
Men vi behöver fortfarande ett par till tror jag, känns som att ett par vinterskor är för lite...eller?
Men nu klarar han sig!
Dessa blev det:





Jätte-fina och varma! =)

Idag ropade Neo från soffan: Mamma, mamma, mamma! Han pekade på håret och nacken!
Jag fatta ingenting; har du ont fråga jag. Fick ett högt NEJ till svar.
Funderade och funderade...tillslut frågade jag:
Vill du bli kittlad på ryggen?
Då blev han jätte-glad!!
ÄNTLIGEN fatta morsan!! =)
Jocke kittlar han alltid på ryggen och i håret och han älskar det, så idag har jag fått kittla han fyra ggr, och en gång satt han över 20 minuter.
Mini-njutarn!
:)





Jobb imorrn och fyra dagar fram!

Ha en bra tisdagskväll!
:)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Klart att han växer den lille killen !!! Skitsnygga och väääldigt reflexiga skor ! Men jag tycker det ser ut som att han brottat ner tomten ?!? Får man några julklappar då...hehe?

Hoppas du orkar jobba imorrn...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-11-29 @ 19:15:45
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: jonna

Så fina skor! Oj jag har då bara ett par till E och tänkte hon skulle klara sig så.. Jag det är skönt att bli kliad på ryggen, det kan få E att ligga en extra stund i sängen på morgonen ;) kram..

2011-11-30 @ 20:03:49
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0