Utmanad!

Ska börja med att skriva STORT GRATTIS till min fina kusin Fredrica som idag fyller år:



Här är hon med systern Emelie! Fin-brudarna!! =)

Jag har blivit utmanad av Louise:

1. När ingen ser eller hör mig..
..är jag ofta osminkad, jumpsuiten på, äter MASSA gott, sjunger, dansar och är allmänt lejd. Springer även runt naken mycket i läggan. :P

2. Jag går aldrig hemifrån utan..
...att kolla att Neo inte vridit på spisen..Jag går heller aldrig hemifrån utan mobilen!


3. Min blogg heter som den gör för att..
..jag är ju LillÖhman! :)

4. Om jag vågade skulle jag..
..börja boxas!!

5. Om tio år kommer jag att..
..bo i hus med Jocke, Neo och minst en unge till! =)
Jag jobbar definitivt kvar på Röda Lyktan!!
Är fortfarande instruktör på Korpen.
Förhoppningsvis är jag svin-snygg och tok-vältränad (skrattar högt för mig själv nu) och har vunnit en massa pengar på triss så jag bjuder hela stora familjen på en utlandsresa.

:)

Utmanar:
Mamma
Kicki
Sara
Maria
Jennie

:)

Jag beställde ett nytt skal till mobilen idag:



Blev himla snyggt! Jockes ord: Fint och tjejigt! :P
Jag ville ha ett super-snyggt med döskallar men det fanns bara till Iphone.

Däremot beställde jag, från Italien, ett till Jocke:



:)

Gick riktigt fort, två dagar från det att jag beställde till det att jag fick hem det!

Jag var tvungen att beställa för en viss summa så det blev dessa också:



:)

Köpte även en riktigt snygg mössa idag:





Fikade med mamma, Liza och Frida idag på Lyktan såklart!
Otroligt trevligt och det gick alldeles för fort, som vanligt.

Neo fick glass och sen snodde han min kycklingfilé och började dippa i glassen...Hm..



Men som han åt! =)

Sen gick vi hem och jag tror det tog 30 sekunder innan detta hände:



Goungen!!!


Nu tar vi helg!
Fullt upp: jobbar tors, fre, lör! Egentligen är det min lediga helg, men fin-Tina ville byta och såklart man ställer upp!! :)
På lördag-eftermiddag är vi bjudna på inflyttningsfest hos mormor och morfar. Blir himla mysigt och förmodligen jätte-gott. :)

Ha en fin helg mina vänner i förskott! =)





Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, nääääe....vi utmanade varandra i samma sak! :D

Guuud, vilken snygg mössa!!!

Söt-Neo! :)

Kraaaam!

2011-11-09 @ 21:50:07
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Får se om jag antar utmaningen imorrn...;)



Och 1000 tack för idag !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-11-09 @ 22:30:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ses hos mormor och morfar på lördag! :) Kram

2011-11-09 @ 22:57:55
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad
Postat av: Catarina

Jag som trodde att det var Neo som var lillöhman.

Jag har bara läst sedan han nästan var färdigbakad så tanken slog mig aldrig att det kunde vara du. :)

2011-11-09 @ 23:54:26
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Louise

hahaha jag går också omkring naken!! inte bra alla gånger när man bor på bottenplan :P

2011-11-10 @ 11:39:44
URL: http://louisejonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0