Myskvällar

Igår efter jobbet, duschen och lite snabb-mys med sonen, drog jag till ICA, handlade lite gott, och sen vidare och köpte pizza och mot Kicki. Brorsan är ju i London denna helg så vi passade på att ha lite tjejkväll. Tina, Kattan och Madz kom lite senare och vi såg lite Bruce Willis: Surrogates.

Även Tomme har sett lite Bruce Willis:



;)

Idag har jag varit med en sväng på Annas 30 års-fest, närmare bestämt Bodyjam.
Var sjukt kul och Nina, våran instruktör, var grymt duktig.
Det ska jag absolut köra mer av, även om jag mest gillar styrke-pass så kan det vara kul att bryta av och shaka lite.

Nä, nu blir det mys i soffan!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så det blev en likadan :) Den är ju snygg och skön så! :)

Jo, det har han :(

Kraaam!

2011-11-06 @ 15:02:08
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hihi!

Ostsmörsåsen jag tipset från Catarinas blogg. Älskar man vitlök så blir man frälst! Ta bara creme bonjour vitlök, vitlöksklyftor, persilja och vanligt smör. Sen är resten något som är så enkelt. Bara att googla så kommer det upp hur man tillagar det! =)



Hoppas ni har haft en trevlig helg!

2011-11-06 @ 21:04:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0