En galen dag! =)

Igår hade vi jobb-möte hos Tina. Blev gosallad till middag med räkor och kyckling och jobbsnack...eller ja, jobbsnack i en timma och surr om allt annat i två timmar. :P
Mkt trevligt!

Innan mötet gick jag och lilleman upp på förrådet och hämtade ner julsakerna och granen. Hann pynta lite men gjorde klart resten på kvällen. Idag har jag köpt ny julgransbelysning och belysning till balkongen.



Kanske inte världens bästa bilder men det är mysigt som fasen här hemma! =)
Denna bild gör inte balkongen rättvisa heller för fint blev det:



Och Neos strumpa hänger såklart uppe:



Även min hänger vid vårat sovrum, får se om tomten hittar dit också...blink blink!! ;)

Har inte tagit kort på hela våran julpyntade lägenhet men tog även på finduken och finblomman vi fick av mormor:



:)

Jobbat 9-18 idag!

Har knappt suttit still!!
På morgonen, innan jobbet, blev det att tvätta, duscha, städa lite, göra frukost åt lilleman etc...Sen på lunchen drog jag på Elkedjan och köpte våran fina belysning (fynda där!!!) och hann på Kappahl och fyndade vantar, långkalsonger åt Neo, och Blixten Mcqueen-sockar som han ska få i strumpan. Även denna fyndade jag på Kappahl som han ska få i strumpan:



Det är badskum i den!! :)

Sen på fikarasten blev det att springa och hämta ut min bokade present till Jocke, som han fick idag:



:)

Sen efter jobbet blev det hem, busa med sonen, söva honom, sätta upp all belysning, vika tvätten, färga ögonbryna och pang!! Slängde mig i soffan med Jocke, käkar sallad, ser fotboll och bloggar! =)
Kommer nog sova gott i natt. :)

Imorrn ska Jocke till Johan och jag bjöd in mig och Neo på middag i Jävre. Är ledig imorrn så det blir en massa mys kan ni tro. Och säkert något gott, som vanligt, till middag och minns att mamma bakat som en galning, så det måste jag ju också smaka på! :P

Ha en bra kväll! =)


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Duken blev ju hur himlansch fin som helst !!! Jäklar att mormor kan än...:)



Visst tusan ska vi fika imorrn! Såklart...mååånga sorter, och middagen blir nåt jag inte gjort på rätt länge, men det får du se imorrn !

Syns då :)



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-11-22 @ 22:34:49
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

Grattis på namnsdagen. =)

2011-11-22 @ 23:43:48
Postat av: Anonym

Tack :):):)

2011-11-23 @ 08:31:47
Postat av: Catarina

Jag gillar dina fina cult krukor i fönstret.

2011-11-23 @ 22:53:21
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0