Barnfri kväll!

Igår var en helt underbar dag!!
Dagen började med massa mys med sonen. Skulle söva honom som vanligt på dagen, men det var inte intressant. :P Så med en lite halvtrött son for vi till Källbomark där Neo skulle sova till idag.
Fick flera mms av svärmor under dagen/kvällen, först då han käkade middag:


:)

Sen då han somnade, var väldigt trött med tanke på att han inte sovit något på hela dagen, så han somnade framför tv:n efter vällingen. Så det var bara lägga i säng honom:



:)

Sen fick jag detta imorse då han vaknat som en solstråle, vilket han alltid gör, denna fina unge:



Gullungen!!

Då jag och Jocke kom hem, efter ha lämnat honom, slängde vi oss i soffan, öppnade varsin öl och bara chillade. Sen blev det middag på Golden Dragon. Jocke tog sin vanliga pepparstek och jag, efter brorsans råd, tog Golden Special: tre oxfilé bitar med beasås, pepparsås och murkelsås. SÅ JÄKLA GOTT! Vi bara njöt och satt där läääänge, drack även en till god öl. :)

Sen blev det prommis hem, slängde oss i soffan igen, öppnade ostkrokarna och såg två filmer:



&



Insidious var väl sådär, jag blev skrämd några ggr, men blev lite besviken.
X-men däremot, var jävlat bäst!! Michael Fassbender var riktigt bra!

Sen däckade vi båda, gode trötta och sov heeeeela natten. Jag vaknade till vid halv nio, men somnade om till elva. Nu är mjukisarna på och jag längtar efter lilleman. Vi ska snart fara och hämta honom, men jag brukar bli lite straffad så vi får väl se reaktionen. :)

Middag blir det även i Källbomark idag. Vissa har det bra! :)

Ha en bra söndag!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken lyx! :-)

2011-11-20 @ 13:53:49
Postat av: ♥ EVA ♥

Vilken lyxhelg ! Men det är ni värda !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-11-20 @ 18:58:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Han är ju helt awsooooome i den filmen!! :))

Grymt härligt att ni fick en kväll för er själva! :) Och nu längtar vi till nästa lördag :D

Kraaaaam

2011-11-20 @ 23:31:50
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0