Spanjorerna på g hem!!

Tiden går så fort!!



Idag kommer mina kära morföräldrar hem från Spanien!! ÄNTLIGEN!!
Så imorrn skulle jag egentligen jobba 10-18, men jag och Tina byter pass så jag får jobba 7-16, och direkt efter jobbet sticker vi ner för att hälsa på dom. Är ju ett tag sen dom fick se lilleman.
Oj så kul det ska bli! :)
Har saknat dom otroligt mkt!!

Annars så är det mest bröllop i huvudet! Jag har fått se lokalen där Tomme och Kicki gifter sig och ska ha festen på. Kommer bli klockrent och nu är det inte länge kvar. Jag är nästan klar med allt jag håller på med, avslöjar inget :P
Men det känns äntligen som att jag kan slappna av och bara längta.





Nästa vecka är en grymt bra vecka:

Mån: 10-18 (skulle varit ledig men har bytt med chefen)
Tis: 10-18
Ons: 7-16, sen möte 18 på jobbet!
Tors-Fre: LEDIG!!!

Karina och Linnea jobbar för mig tors-fre, känns otroligt skönt att vara ledig innan bröllopet. Jag ska till frissan och sen blir det att hjälpa till och fixa allt innan lördag!

Och nu är det ju snart helg!

Jobbar lördagen så det blir en lugn helg, ska tillbringa lördag-kväll med att skala potatis inför palt-kokning på söndag! =)

Neo har somnat och nu blir det middag och fotboll med älsklingen och brorsan! :)

Ha d!







Kommentarer
Postat av: Kicki

Nämen, satt själv igår och grävde igenom gamla bilder på oss och då hittade jag just den där, hi hi :)



Du förstår inte hur glad jag är som har dig till hjälp!! Vette tusan vad vi skulle göra utan dig :D Om jag råkar däcka och missa att säga det nästa lördag... ;) Tuuuuusen Tack för ALLT! :)



Kraaaaaaaam

2011-05-04 @ 20:37:38
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nämen, satt själv igår och grävde igenom gamla bilder på oss och då hittade jag just den där, hi hi :)



Du förstår inte hur glad jag är som har dig till hjälp!! Vette tusan vad vi skulle göra utan dig :D Om jag råkar däcka och missa att säga det nästa lördag... ;) Tuuuuusen Tack för ALLT! :)



Kraaaaaaaam

2011-05-04 @ 20:40:15
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

NU är dom hemma på stugan igen !!! Lite trötta efter resan men det hade gått bra :)



Syns imorrn !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-05-04 @ 21:01:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Ååååh, så skönt det skulle vara att vara klar med all planering och bara njuta av tiden som är kvar till bröllopet! :)



Kraaaam!

2011-05-04 @ 21:31:40
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0