Mors-dag

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PÅ MORS-DAG:



Klassfesten är över..och så jäkla kul det var!

Förfesten drog igång vid 16 hos Madz! Himla kul att träffa alla från klassen och stämningen var på topp.

(Tog nästan inga kort alls, men det kanske dyker upp från någon klasskompis)


Sen drog vi vidare mot Nolia..men där var det inte alls lika skoj, maten var sådär...Men efter ett tag vart vi alla less och nästan hela klassen drog på Challenge för vidare party. Där stannade vi i typ tre timmar och det var också sjukt skoj. Vart väl liiiiiiite för många öl så imorse fick jag betala priset.

Fyyyyyyy faaaaan så dåligt jag har mått idag.

Klev upp halv sex (efter lite mindre än fyra timmars sömn...)med Neo och har spytt nästan hela morgonen...suck så jobbigt...Men mitt på dagen efter en powernap mådde jag lite bättre så jag drog då i alla fall på mitt styrkemix-pass på Korpen. Var gode så jobbigt men klarade det. :P

Just nu känner jag mig otroligt trött, hungrig och seg men otroligt nöjd med gårdagen.

Men nu blir det snart tacos, mys och ostkrokar!!
Tack och lov för söndagar :)


Och imorrn är jag mamma-ledig igen!
SWEEEEEEET!!
:)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Fy fan, inte kul! Skönt att du är på väg tillbaka i alla fall och huvudsaken att ni hade roligt så det var värt det :D

Ha en mysig söndagkväll! :)

Kraaaaaam

2011-05-29 @ 19:40:08
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Ååååh, vad jobbigt! Inte kul att må sådär dåligt! :/

Men jag håller med Kicki, tur att ni hade roligt så då kanske det var värt det ändå! :)



Ha det så bra!

Kraaam!

2011-05-29 @ 19:49:56
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

1000 1000 tack gumman !!!



Inte kul att må dåligt men hoppas det var värt det...hihi !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-05-29 @ 21:42:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack för igår, det var sååå kul att träffa alla.. Jag tycker vi drar ihop en till klassfest i sommar där ingen får gå ut, alltid mkt roligare på förfesten.. Det var superkul att träffa dig.. Nu får vi ta och prata ihop oss med Ida och fara på Nimbys någon dag! Nu ska jag sova, är dödstrött! KRAM!

2011-05-29 @ 22:01:40
Postat av: Anonym

Lollo: Det tycker jag VERKLIGEN :):):) Vore hur kul som helst :)



Och Nimbys är jag på när som helst :):)



Tack Lollo för i lördags, hur kul som helst :p

Kraaaaam

2011-05-30 @ 05:50:04
Postat av: Frida

Vilken kväll!

Jag var också på Challenge (tro't eller ej), men jag såg dig tyvärr inte. KRAM!

2011-05-30 @ 17:14:13
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0