Jobb-helg! =)



STORT TACK
till mamma som skötte lilleman i fredags då jag jobbade!!
Han busade med sin mormor från sju på morgonen till fyra på eftermiddagen, och hade visst haft riktigt kul. Men mormorn var nog lite trött efter en Neo-bus-dag! =) =)

Och STORT TACK till Jockes föräldrar som skötte honom på lördagen medans jag jobbade!! =)
Dom var tillsammans på fotbollen som Jocke spelade och Munksund vann med 4-0! Jag hann se andra halvlek, lite i alla fall medans jag sprang efter lill-skrutten! :)

Tur man har många i kö som vill sköta då det krockar med mitt jobb och Jockes jobb eller fotboll! =)

Igår blev det tv, godis, ostkrokar och skräpmat! En perfekt kväll!
Neo somnade på två minuter efter en ute-eftermiddag!

Ha en bra söndag!!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag hörde att jag hade missat er! :/

Ha en bra kväll!

Kraaam!

2011-03-27 @ 19:47:45
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Sötisen !!! Tack för att vi får ha honom...hur mysigt som helst ♥ ♥ ♥ !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-03-27 @ 21:08:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Härligt med vinst för MSSK!!!

Jag hade visst fel helg på minnet vad gäller fotograferingen.. men tyvärr så ser det ut som att jag jobbar den 14:e.

MEn min tanke är att jag kanske kan byta pass så att jag börjar kl. 13 och jobba kväll istället. I sånt fall skulle jag kunna hjälpa dig på förmiddagen =) Ska höra mig för =)

Kram

2011-03-28 @ 19:24:31
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0