Lite smått ångest...

Måste bara få visa en bild som mamma tagit på Ronny och Annas sötaste lilla tjej!!



:)


Har verkligen börjat inse att jag snart ska börja jobba!

Själva jobbet har jag ingen alls ångest över att komma tillbaka till, ska bara bli roligt, men att vara borta från lilleman. Jag har varit med honom dygnet runt, nästan varje dag, i hela hans liv och det kommer bli en konstig omställning att inte få träffa honom hela dagarna. Men pappa Jocke har lovat att komma och hälsa på mig mycket!! =)

Börjar den 4 april och jobbar till den 27 maj! Sen är jag hemma juni, juli och augusti! Mjuk-start! =)

Lite bilder från mobilen:


Puss, mormor!!



Han är nu så himla söt då han sover! Kudden är på vänstra benet! =)



Cooling ute på prommis! =)

fredag och lördag blir det jobb för mig! Jobbar för Karina på fredag och då ska lilleman vara med sin mormor.

Idag blir det nog Nimbys en sväng och imorrn ska lilleman klippa sig hos min moster Liza! =)

Ha en bra onsdag!!

Ps/ Luleå vann ju igår, jippi!! =)



Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en lämplig start! Själv har jag resten av året kvar om allt blir som planerat, och ändå funderar jag över hur det ska bli. Konstigt det där!

Ha en superdag!

KRAM!

2011-03-23 @ 13:52:26
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken tuffing i skidglasögonen.

Det kommer nog att bli en stor omställning, men så skönt attt börja lite mjukt och få vara ledig sedan i 3 månader :)

2011-03-23 @ 14:22:07
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Deal!!

Nästa gång Norah vill vakna den tiden så plingar vi på hos er ;) Kraam!!

2011-03-23 @ 15:39:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0