Söndag

Helgerna går så jäkla fort!!

Igår jobbade jag som sagt, och det var ganska lugnt ändå...många som var ute i det fina vädret!

Då jag kom hem drog vi nästan direkt iväg på Nimbys!
Neo och Jocke hade även varit i Källbomark och busat ute hela dagen så vi hade en tröttis på kvällen. Tog väl tre minuter innan han somnade för kvällen. :)

Jaa, annars är man lite orolig!
Ni har väl inte missat vad som händer i Japan??
Min bror och svägerska med en massa polare ska ju dit nu på onsdag..Kommer vara lite orolig för dom men samtidigt VÄLDIGT glad för deras skull i och med att dom ska gifta sig där!! =)



Tack och lov så har dom planerat om deras rutt för att undvika de mest utsatta delarna av Japan!

Idag har vi inga speciella planer, Rom-derbyt: Roma-Lazio spelar 15 och jag har styrkemixen 15:30!

Ha en bra söndag!! =)



Kommentarer
Postat av: Madde

Har du styrkemix några andra dagar än söndagar?

2011-03-13 @ 10:04:28
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Louise

jo det är riktigt häftigt! :) funderade faktiskt på styrkemixen idag men jag känner mig helt slutkörd!

2011-03-13 @ 16:33:58
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0