GRATTIS!!

Ett STOOOOOORT GRATTIS till världens bästa brorsa som idag fyller 27 år!







Hoppas du får en underbar födelsedag! =)
Jag tänker inte visa vad vi köpt till honom, för vi ska dit och fika kl 14 och då får han presenterna. =)

Midsommarafton började typ kl 04 på morgonen då Neo ville vakna. Kan säga att vi inte klev upp då, men jag lyckades aldrig somna om. Men vid 06 orkade inte Neo mysa längre så då var det bara upp! En trött hjälte hade vi under hela förmiddagen och sov lääääänge på eftermiddagen. Efter hans sovstund drog vi till Åbyn, till Jockes mormor, med många från hans släkt.


Midsommar-snygg! =)

Regnet öste ner men vid 16 slutade det och blev riktigt bra väder. Vi grillade, såklart, och Neo åt som en tok. 2,5 prinskorvar, en hel ananasring, lite kött, två bröd och lite läsk :P
Vi åt också otroligt mkt så man hamna i koma efteråt!
Tusen tack, svärisar! :)

Sen efter lite bus drog vi oss hemåt. Neo var gode slut då och vi ville inte tjorva och hålla honom vaken längre.



Bus i bilen! =)



Men våran kväll slutade inte!
Jag och Jocke la Neo, sen satte vi oss på balkongen och drack öl, åt ostkrokar och surrade heeeeela kvällen.
Var otroligt mysigt!! =)





Så vi hade en riktigt bra midsommar!! =)


Midsommardagen drog vi till Jävre och spenderade eftermiddagen. Och vi fick middag där, som vanligt VÄLDIGT mumsigt. Grillat!! =)
Tuuuuuusen tack, mamma, Rolle och Edith! =)

Och igår på kvällen bakade jag bullar så nu har vi lite i frysen.



Nu blir det en lugn söndag med lite födelsedagsfika och grilla hemmagjorda hamburgare ikväll :)

Ha det bra!









Kommentarer
Postat av: Kicki

Fan, jag ska inte läsa din blogg när jag är hungrig! :P

Ni ser då ut att ha haft det GRYMT härligt!! :)

Kraaaaam

2011-06-26 @ 12:35:33
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0