Helg-update! =)

Fredag var vi först på examen i Jävre. Förra året somnade Neo i min famn i kyrkan men detta år är det andra bullar: Jaga, jaga, jaga och åter jaga! :)
Jag tror han satt still en liiiiiiiiiten minut då dom sjöng men annars var det fullt ös.

Edith var hur fin som helst och det blev lite tårar mot slutet för brudarna.





Sen tog Rolle Neo i vagnen och gick hem, då somnade han direkt, gode slut =)

Vi fikade och busade innan vi drog hem. Då var han återigen helt slut och däckade i vagnen:



Sov 1,5 timma som en stock och sen var jag tvungen väcka honom då vi skulle iväg till Wallons för att fira Freddis student:



Där bjöds det på en gryyyymt god pastasallad och hemmagjort bröd, till efterrätt gräddtårta, fika och mammas chokladmousse-dröm.
Mums-fillibabba! =)

En bra dag helt enkelt!

På kvällen la sig Neo, helt utmattat, i soffan och låg 40 minuter framför tv:n... Lill-tröttisen! La ner honom i sängen och han somnade direkt.
Värmen tar på lill-kroppen.

Lördag drog jag ner med lilleman till Jävre, där han sov över. Jocke drog på Stephen Lynch och jag på firmafest.

Firmafesten:

Först fick jag börja med att tvätta håret och få vääääääärldens skönaste massage på huvudet. Efter det fixade en jätte-gullig och sjukt duktig tjej mig i håret:








Sen blev det middag: en gryyymt god buffé av Karina och Ulla; fläskfilé, hemmagjord potatissallad, vitlöksbröd, västerbottensostpaj, skagenröra, vitlöksdressing och jordgubbar =)
Mumma!!!

Efter det fick jag rengöra ansiktet och bli sminkad. Dom gjorde bara grunden och så fick man göra ögonen själva, så min blev inte så speciell, men vilken grej alltså!!
Detta gjorde dom på 18 (!!!) Röda Lyktan-brudar!
Vi var så snygga och vi tog grupp-bild men vete fasen vem som har den :)

Men lite bilder blev det:

Och innan ni säger det: JAPP, vi har otroligt söta och snygga brudar på detta jobb :) :) :)












(Freddis frilla:))



























Otrolig rolig kväll, som vanligt, med detta gäng och ett OTROLIGT STORT TACK till Karina och Ulla som alltid skämmer bort oss. :)

Kika gärna in hos tmarklund.blogg.se under dagen/kvällen, dyker säkert upp mer bilder!

Nu, min vänner, ska jag snart mysa med lilleman som sovit så snällt hos mormor, moster och morfar Rolle! =)
Tuuuuuuuuusen tack för sköthjälpen.

Ha en bra söndag!! :)






Kommentarer
Postat av: EVA

Wow!!! Vilka snygga brudar !!! Och vilka frisyrer !!!



Är fortfarande vaken men kan tänka mig att jag somnar snabbt ikväll...hihi !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-12 @ 17:31:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Madde

Så otroligt fin du blev i håret!!

Och en supersnygg klänning :)

2011-06-12 @ 21:59:35
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Tina Marklund

SJUKT KUUUUL! :)

2011-06-12 @ 22:10:47
URL: http://tmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0